A perfect harmony

Åh, jag hade så kul igår! Så jävla najs. Allting var så jävla bra så att man kunde bortse från de negativa sakerna som att vi bara var där en utav tre dagar osv.
Efter bilfärd som började igår morse var vi inne på festivalområdet vid halv fyra tror jag. Blev till att chilla lite och kollade lite på Rooney.
Vid sex gick Babyshambles på scenen och vi stod mitt i smeten, precis som det ska vara. Sedan en premiär för mig, aldrig käkat langos förut. Men skippade rödlöken. Jag kommer nog aldrig att gilla det.
Sedan satte vi oss ner på marken, jag sov och klagade på Simple Plan. Jag tycker inte om dom, gillar inte sångarens röst, elr hans mellansnack elr deras texter. Nej, Simple Plan får vara.
Sedan blev det Paramore och det var najs. Inga mer kommentarer.
Efter det blev det lite häng och jag kirrade lite godis.
Sen Jimmy Eat World och jag har nu sjukt ont i nacken efter att ha fått ett knäppryck under den spelningen. Sedan löptur ner till Hawaii och Rage against the machines. Ingenting jag gillar särskilt så, men det var fett att se. Jag lade mig ner och vilade. Någonting med att höra sån musik gör mig så jävla harmonisk.
Sedan lite Familjen, som är så dåliga att de blir bra och ovärdeligt var sättet killen snurrade micken på.

Bilder kommer sen, nu ska jag in i duschen och sen bränna pengar nere på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback