Thinking it through

När jag precis vaknat lite grann i morse började jag tänka. På vad som gör att en blogg blir så stor som vissa verkligen har blivit, och om min blogg skulle kunna bli så stor. Och jag kom fram till att den nog aldrig kommer att bli så stor.
Jag skriver inte om mitt liv, jag skriver om vad jag gör.
Och det är en sån liten del. Får jag med hur jag känner; nej. Blir det nånsin mer djupgående; nej.

Jag har nästan varit besatt av att blogga de senaste månaderna. Men jag har insett att det inte ger mig nånting. Var nånstans förmedlar jag åsikter? Var någonstans lär man känna mig? Inte här i alla fall.
Om jag någonsin visar känslor så är det oftast i en kort mening som går något i stil med : Nu har jag ångest.
Ett sånt skrev jag för några dagar sen. Och var är det värt?
Ingenting.

Så nu har jag beslutat mig för kvalité före kvantitet. Kanske kommer det inte bli mer än ett inlägg varannan dag, om ens det. Men så länge jag har något att säga tycker inte jag att det spelar någon roll.

Kommentarer
Postat av: sixten

äh, orka förmedla saker, bara man får skriva av sig!

Postat av: sixten

svar: jo men man kan ju skriva av sig på olika sätt också :) hursomhelst så tycker jag att det är för stort fuzz about bloggande och att man ska tillföra något till andra människor, jag menar blondinbella påverkar inte mig ett dugg, och inte alex schulman (när han var som störst) heller xD

2008-07-22 @ 14:16:58
URL: http://telojuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback