It's been hurting all the way with you, Joanna

Igår innan jag Sen imorse var det upp klockan halv sex bara för att inse att Thea och Corre låst dörren in till stora stugan , där vi för övrigt skulle äta frukost. Och det tyckte jag var jävligt idiotiskt v dom just då, så jag gick och knackade på deras fönster och tvingade syster min att gå upp och öppna. Sen skjutsade vi Fia till båten och jag åkte hem och sov igen. Jag vaknade nog runt ett eller så, efter en massa konstiga drömmar.
Nu sitter jag i solskenet ute och ska förhoppningsvis få lite färg.
Jag har köpt en ny mobil, den har bara inte kommit än. Kommer att ha samma nummer och allt sånt. Men jag får en ny fin mobil.Den kommer nog nångång i veckan, men mor släpper inte hem mig förrän jag är helt frisk, men förhoppningsvis kommer jag hem friskare och brunare.

Och sen ska jag jobba skiten av mig och sen åker jag til England !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback