In the sky with (diamonds)

Malin räddade mig ikväll. Jag åkte ut till henne efter ett snabbt samtal. Suttit ute i solen, ätit mat, varit ute och gått och bara segat. Det som är konstigt bara är att alla dom här sakerna hade varit så sjukt tråkiga att gjort själv, men när man har sällskap är det bara mys.
För övrigt är jag utmattad, av någon anledning. Gårdagen, med turen hem från Gotland, var ganska obehaglig då jag mådde rätt dåligt. Skakade i hela kroppen när jag skulle på bussen hem till Gryta. Busschauffören gav mig en oroad blick. Men jag är just nu helt harmonisk och pepp som satan till England.


Kommentarer
Postat av: sixten

svar: haha aa men det är bra! man ska fan inte göra något för nån annan, iaf inte när det gäller bloggande. Låter fett nice med England dude! Jag drar dit om ett tag, efter Frankrike xD

Postat av: sixten

svar: aa det blir festivalande för mig i England :) uhhmmm, vet inte vilken del av Frankrike men vi ska åka till typ tessé, eller nåt jag vet inte hur det stavas xD

2008-07-24 @ 12:51:54
URL: http://telojuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback