Back in the day

Jojo, nu sitter jag har vid Alexskrivbord och lanar hennes dator. Idag har vi hunnit med en del saker, gatt en svand har i krokarna. Jag hittade faktiskt fortfarande, aven om jag inte har varit har pa sex ar. Sen drog vi in till Spouthport pga uttrakning. Inhandlade en adapter. Jag glommer altid sant hemma.
Det kanns bra men konstiga att vara tillbaka har igen. Jag som kanner igen mig lite, men ganska mycket ar forandrat. Mest inne i stan. Tagstationen har fraschats upp. Anda sa slas jag av hur otroligt smutsigt allting verkar.
Ikvall ska vi ut och clubba, men nu ska jag klippa Alex's har.
Puss och kram och det kommer kanske lite bilder sen!

Kommentarer
Postat av: sixten

låter jävligt nice, dude!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback