söndagen den 27:e januari 2008, BIRTHDAY

okej, denna dagen steker =)
börjar med att jag vaknar upp utan världens huvudvärk, yay på mig!
Åt sedan en och en halv semla till frukost, satt vid datan..
Sen kom Hanna, vi bakade tårtor=)
Det droppade in lite folk och vi mysde...

Sen sov jag ett tag, medan Petra kollade Gossip girl.
Cynthian kom förbi och vi pratade rejält mycket :D
Jag pratade lite med Sofie i telefonen och gick hemåt...

Nu sitter jag här och pratar med människor fast jag skulle kunna göra något mycket vettigare som att sova.
Men det kan man göra i nästa liv.
och PUSS på min kusin också, bara för att hon är en sån bra person!

och puss på alla andra med för den delen! livet steker !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback