söndag 6:e januari 2008

Jag är trött.
Helgen har spenderats med Emma, vi har bott hos mig och sen har vi varit hos henne lite.
Mina föräldrar har varit borta och ville inte att jag skulle sova själv hemma.
Så detta lev lösningen.

Vi två har försökt vända tillbaka dygnet.
Men det har inte gått så jättebra.
Vi har kollat på film till typ fem och sovit till två dagen efter.
Men igår var vi duktiga och gick upp vid elva.
Men inatt somnade vi ändå inte förrän framåt fem.

Så nu sitter jag här själv hemma och bestämde för en knapp halvtimma sen att jag måste göra nånting för att trötta ut mig totalt innan jag ska sova.
Så det blir ett Friskispass kvart över sju.
Det ska väl hjälpa hoppas jag.

Idag har jag mest gjort konstiga saker.
Jag gick upp och duschade runt halv två, sen gjorde jag köttbullar.
Sen vaknade Emma och Cattis kom förbi.
Dom lämnade mig och sen dess har datorn varit mitt sällskap.

Suttit och läst gamla artiklar om diskoteksbranden i Gbg, 1998.
Intressant,
Nu blir rumsröjning, tvättning och ev. en film.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback