onsdag 2:a januari 2008

Nu återkommer jag.
Var på väg att skriva 2007 i titeln till inlägget.
Och oj så fel det blir då!
HAHA.

Nyår spenderades på olika ställen.
Först hemma för käk, sen åkte jag och Emma till Fia.
Vi gick ut för att följa Cattis och sen blev det lite missförstånd.
Men vi mötte upp Petra sen gick vi tre till en fest och träffade de andra.

Sedan begav vi oss ner till torget, som helt klart var kvällens höjdpunkt.
Jag träffade en massa folk, särskilt glad blev jag att träffa nästan hela gamla killgänget från Önsta.
Vi sprang runt och hälsade, kramade och "Gott nytt år"-ade folk som galningar.
Sen blev det taxi till Gryta med Cattis, Wicke och David.
Efterfest ett par timmar kanske, sen begav sig jag, Emma och Petra hem till mig för att sleepa.
Kom väl i säng nångång efter fyra.

Sen har det bara varit chill.
Blev erbjuden fest ikväll, men det passade inte så himla bra ikväll.
Ska vara hemma och kolla film.
Se om I am Legend hinner komma hem, annars blir det Walk the Line.

Sen kom jag och tänka på en sak.
Jag ska alltid bestämma en massa konstiga saker som jag ända inte håller.
Som när jag skulle skriva det här inlägget.
Haha.
Då bestämd jag att alla mina inlägg detta år ska heta "veckodag datum månad år".
Det kommer ej att hålla. Nyårslöfte kanske.
Jag har ett till.
Jag ska alltid borsta tänderna.
Låter ganska konstigt kan jag tänka mig...
För ungefär ett år sen var det helt otänktbart att jag skulle gå&lägga mig utan att borsta tänderna.
Men nu har det släppt, pedantheten är borta.
Men det var ju bara positivt, så jag ska försöka återkalla den.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback