måndag 14:e januari 2008

Var väl inte så längesen som jag trodde sen jag skrev i bloggen. HAHA

Jag har börjat skriva mellanrum med tummen.
Jag vet bara en annan människa som gör det.
Mamma.

Jag har tårar i mina ögon.
Jag kollar på Idrottsgalan.
Kajsa fick just en stående ovantion av hela Globen
Jag är en sucker för sporthändelser.

Som mamma, vad är det med mig idag?
Jag är inte som min mamma.
Eller?

HAHA.

Hoppas inte.

Årets nykomling, jag tycker Charlotte Kalla ska vinna.
Jag är inte särskilt insatt.
Men hon har gjort en jäkla massa prestationer senaste tiden.
Hon har ett coolt namn.
Jens vann....
Men han har också coolt namn.

Nu ska jag skriva klart mitt naturkunskapsarbete.
Så får jag klippa och klistra ihop det sen.
PUSS

Kommentarer
Postat av: FINDE

jag skriver också mellanrum med tummen!!!! vad annars? hahaha

2008-01-16 @ 19:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback