lördag 19:e januari 2008

Okej, först.
Jag ogillar människor på bilddagboken som kollar ens egen och sen själv har varken bilder elr namn.
Mycket frusterande.

Jag är skittrött.
Jag borde sova.
Sover jag ?
Nej!
Jag sitter vid datorn och skriver sms med Julia.
Jag skulle kunna lägga mig i sängen och jag skulle somna direkt.
Men gör jag det.
Nej!

Jag har hållit mitt nyårslöfte om att borsta tänderna än så länge, och jag tänker inte bryta det nu.
Men det krävs en kraftansträngning att plocka upp tandborsten ur väskan, gå till badrummet, borsta tänderna och tillbaka.
Och då var inte ens sminkborttagningen medräknad.
Iofs spenderar jag ju energi på att sitta här och skriva.
Och jag vet ju inte vilka som läser.
Men skulle jag borsta tänderna får jag fina gaddar.
Nej!
Nu tar jag tag i mig själv!
Grattis Klara!
Tandborstning inom en minut.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback