torsdag och vår!

Efter en helmysig kväll hemma hos Emma igår blev det till för min far att hämta mig och Melanie eftersom vi tittat fel på busstiderna. Vi lämnade av Mel hemma och sen bar det av hem för oss.
Och jag gör mitt vanliga misstag. Istället för att gå och lägga mig direkt hamnar jag vid datorn.
Kollade på
Almost Famous ett tag, men jag orkade inte riktigt hela.

Nu sitter jag ensam hos Petra, hon är nere och pratar sommarjobb där hon hade praktik, hon jag underhåller mig själv här med datorn. Ska se om jag kan få igång Guitar Hero om en stund :)

Och en för mig ny musikalisk upptäckt. KT Tunstall heter hon, en tjej från Irland.
Jag har fastnat för den här låten extra mycket.
KT Tunstall - Suddenlt I see, Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback