torsdag 21:a februari 2008

Hola hola :)

Dags för att plugga samhäll, det känns inte jättelockande. Men jag borde göra det, men jag borde också rensa min mp3 från all skräpmusik jag har. Nåja, det får vänta...

Jag har endast varit i skolan idag, sen sov jag när jag kom hem. Jag var trött, (vilket säkert de allra flesta förstått vid det här laget, annars skulle jag inte sovit) Sedan har jag bakat scones och varit ute med hunden.

Tänkte jag bara skulle hylla lite folk idag. Några filurer från SPEUR07 får det bli.
Jag tycker dessa människor är riktigt roliga och de fyller min dagliga skrattkvot.
Tänkte avsluta med ett citat från mig själv, som en viss Fia så snällt lagt in på min mobil;

"Jag ser människor som inte är människor.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback