torsdag 14:e februari 2008

Alla hjärtans dag uppmärksammades från mitt håll av en tretimmars study-session på bibblan och efter det fika med girlsen:)
Det var mycket trevligt, vi är så bra på att fika.
Vi pratar högt, tyst, mycket och lite. Vi skrattar mycket och vi pratar allvar. Precis som det ska vara.
Jag har iaf en engelska redovisning imorrn som är klar.
Även ett historiaprov hägrar men jag är duktig och förtränger det titt som tätt.
Klockan är nu snart över tio, jag borde plugga historia och min mamma kommer hem och pratar konstig tyska.
Muy bien=)

Har stor lust att skippa svenskan imorrn, det känns ovärt.
Lite sjuk är jag nog. Får iofs skylla mig själv. Indeed.
Jag hade bara strumpbyxor och tunika på mig idag. Mycket osmart.
Jag känner en bot iaf...

Nu blire fan plugg! Måste slänga mitt mangoskräp först dock.... Smoothie vore najs, äsch. Jag ska ej.
PLUGG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback