Tisdag och längtan efter nånting mer..


Alltså, jag borde fan skriva en bok eller nåt...
Okejdå, jag bloggar ju, men det är fan inte samma sak.
Jag borde skriva ner allt jävla dagdrömmande jag gör.
HAHA

Men iallafall, dagens inlägg skulle nog se ut typ såhär;
Jag plockar med mig en massa roliga personer, gamla&nya.
Vi flyger ner till nåt ställe där det är party.
Gör en massa saker vi inte borde och ingen annan som betämmer åt en.
Nån som är på?

Och sen förra veckan har jag varit ubertaggad på Belgien.
Det dröjer innan vi ska dit, visserligen.
Jag vet inte ens när det blir...
Men antingen i höst eller nästa vår.......

Nästa utlandsresa blir en tripp till Ukraina med resten av UK-gänget.
Det kommer nog bli kul, men jävligt annorlunda.
Just nu äre flera stycken som är i Tyskland.
Pratade med Malin på msn ett tag, dom verkar ju hamnat på ett asbra ställe.
Hoppas alla resor blir aslyckade.

Åh, jag skulle bara vilja sätta mig på ett plan nu.
Men ta det inte fel, mitt liv suger inte. Inte alls.
Jag vill inte fly från nånting.
Men jag behöver lite nya upplevelser att leva på.

För det är jag i ett nötskal.
Jag ser fram emot nåt, jag gör nåt och sen tänker jag igenom minsta lilla detalj av det.
Det funkar, men nu har jag i ett halvår levt på språkresan, det känns som jag borde förnya mig.
Thailand skulle ju inte vara helt fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback