söndag hos Emma

Ligger hemma hos Emma nu och glor på reprisen av I huvudet i Gynning.
Sov här inatt, Petra också. Men hon drog tidigt medan jag och Emma sov, hon skulle på träning.
Igår blev det stugan med de två och Sara, sen lämnade vi av Sara och drog hem till EM.
Satt och pratade i timmar och käkade mango och sen också pepparkaksdeg med gaffel.
Man kände sig lagom mätt efter det.

Idag blir det bara chill här. Petra är på väg tillbaka och vi ska kolla resten av avsnitten av OTH s.5.
Sedan ikväll vet jag inte vad som händer, vi får se vad stan erbjuder. Och vad mna känner för.
Blev inge party igår eftersom att vi allihop var så trötta.
Men man ska väl komma ut lite nu när man har lov:)


Så här ser det ut just nu, jag hemma hos Emma med datorn framför mig och tv:n påslagen:

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback