söndag 17:e februari

Kom precis på att det är ju skottår iår:)
Måste man fira det då?

Iaf Petra drog nyss, och snart ska jag hitta på lite diagonaler till min&Bellas danslektion imorrn.
Ska också kolla om det finns lediga jobb åt mig, haha =)


Har kollat lite på gamla Idol-avsnitt. Det var från 2005 tror jag. Ola var iaf med. Han var mycket snyggare då. Jag tror att han faktiskt färgar bryn och fransar nu för tiden. Nej, det skulle han låtit bli.
Är lite förundrad över Olas fotopose också. Han som höjer på ögonbrynen , kniper igen ögonen som om han vill se lite mystisk ut och sen putar han lite med läpparna. Det ser hemskt ut faktiskt.

Kolla själva:
image14

Vet inte om det syns särskilt bra...

OCH LINN ! Fronda var med i Tv!!!! Han betyder <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback