simning och dåliga hårdagar

Titeln säger allt. Jag lovar.

Cyklade till skolan med den smarta tanken att jag då inte behövde gå från skolan till Löga. Jag hade rätt.
Det jag däremot inte tänkte på var att jag skulle få cykla hem sen, och att vädret inte skulle vara på min sida. Toppen.

Kommer iaf hem strax innan fyra.
Efter att ha varit tvungen att stanna och paketera om min historiebok som höll på att ta livet av mig.
Så tung som den är, är det fan ett under att Europaklasserna fortfarande kan gå normalt.
Vi borde se ut som Ringaren i Notre Dame.

Insåg precis innebörden av ordet "Ringaren"! Hoppas jag....
Han ringer i klockor= ringare... ?
Rätta mig om jag har fel, but do it gently.

Imorgon ska jag sitta och filosofera i Rocklundahallen.
Det ska komma en kille och föreläsa. Skitkul.
Ska ta med mig kameran så att jag kan roa mig lite.

Dagens fundering:
Varför har alla en massa coola citat på engelska som sina inläggstitlar?
Och snarare, varför kan inte jag hitta en massa såna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback