onsdag 20:e januari 2008

Idag hade jag skrivit ett jättefint litet inlägg, men det försvann nånstans på vägen till uppladdning.
Berättade iallafall om att vi funderat på att åka till Thailand eller nåt annat land i den trakten.
Jag och mamma var in på resebyrån idag och preliminär bokade en resa till nästa vinter. Det gör faktiskt inget att vi inte åker utomlands i sommar, om vi åker längre bort nästa vinter.

Idag har jag kämpat med världens träningsvärk i ryggen från dansen igår, och det bli väl inte direkt bättre av att jag har världshistoriens tyngsta väska. Det blev skridskoåkning idag på gympan, så var det tänkt iaf.
Jag, Linn och Fia hängde med Malin hem på lunchen och gick direkt därifrån till Rocklunda.
Det gick lagom bra för mig och Malin på skrillorna, efter tio minuter hade både jag och Malin gett upp.

Sen ner på stan och en efterlängtad solning och sen träffade jag mamma. Gick in på Donken och köpte en BigMac, jag var så extremt hungrig. Sen blev det väl en rätt lång sittning på resebyrån.
Men nu har vi iaf en resa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback