onsdag 13:e februari 2008

Dagen har spenderats med boken Checkmate. Den är uberbra men finns inte översatt till svenska.
Varit sjuk, har ont i halsen fortfarande.
Men det blir skola imorrn ändå, måste hämta historiaboken och det är ju faktiskt alla hjärtans dag, höhö...

Jag läste verkligen skitmycket när jag var mindre. Kommer ihåg hur vi gick läxa över sommamrlovet när jag gick på lågstadiet... Man skulle skriva ner alla böcker man läste under sommarlovet. Jag fyllde hela pappret och var tvungen att skriva på baksidan också.
Kommer också ihåg att Matilda den sommaren hade läst Tullans tomater. haha :D

Nu läser jag typ ingenting. Tycker att jag inte hinner. Men jag får faktiskt ta mig tid. Så nu ska det bli en bok varje två veckor.... Det är väl ändå ganska rimligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback