Utkast: Bara present ...

Bara present till syrran kvar nu då. Mamma och pappa avklarade. Känns bra. Till mormor och farmor lägger jag nånting gemensamt med mamma och pappa. Orkar inte köpa nåt värdelöst ändå. Menmen, kommer KANSKE ha lite cahs över till och med. Känns nästan som ett flow. Sånt brukar aldrig hända mig.

Nästa år kommer nog att bli ganska fett. Stolpar upp lite så får ni se vad jag menar.
-  The big 18th - 27:e januari
- Estland - Antagligen första veckan i februari. Tallink dit och hem, bo internat. FESTA, FESTA FESTA!
- Belgien - 8 februari. Belgiens specialiteter är öl, choklad och pommes frites.
- Körkort. -  OCH EN JÄVLA MASSA ROADTRIPS!

Kommentarer
Postat av: evelina

ÅÅÅH jag får ångest, alla har så jävla mycket roligare än mig. Fyfan vad bitter jag är, och jag fyller förfan bara 17.

2008-12-15 @ 20:51:56
Postat av: 610

orka att jag fyller 18 om ett år lol. fast jag skrattar åt alla 92:or hehe (bl a eve!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback