I'm still standing

Sova, skola, sova, träna, äta.

Funderar på att ha nån sorts officiell nedräkning till 27e januari. Det är trots allt endast 57 dagar tills lilla jag får göra stora saker som att köpa cigg, gå ut på krogen och köra bil. Måste, måste ta körkortet under våren. Det borde egentligen vara omöjligt, men varenda gång jag sitter bakom ratten känner jag att jag har flyt. Kortet är inte så långt bort ändå. Måste skärpa mig och börja köra på riktigt nu. Måste måste få rutin. Skulle kännas förjävla bra att kunna ta bilen till skolan. Okej, jag vill jag vill jag vill. Måste måste måste.

Ska googla teori nu.Puss

Kommentarer
Postat av: 610

klara blir stor snart. själv har man inte fyllt 17 än..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback