i en vaggande timma

Jag tror jag har flyttat hem till Malin. Trevligt :)

Nu är jag jättetrött och ska snart sova.Fast mycket roligare att titta på fina skor.
Veckorna har rullat på, känns som om jag varit i nån slags liten dimma. Jag har inte gjort någonting så värst minnesvärt och jag har varken varit asglad eller superdeprimerad. Jag har varit sjuk och då tror man ju att jag skulle kunna rannsaka mig själv lite, för det behövs faktiskt. Så långt har jag kommit.
Men nej, istället åt jag chokladbollssmet.

Rannsakningen då, främst slutsatser.
Ta tid till att fota, det är avslappnande och behövs.
Gör inte saker för andra, BARA för att de ska bli glada, gör saker när jag vill göra dom.
Fixa en fungerande dator. Frihet
Körkortet måste kirras snart, dags att börja sätta igång. Jag blir ju trots allt vuxen snart, även om det kanske inte alltid märks.


Nu, sleep. Pus

Kommentarer
Postat av: Fia

SV: KLARA! Har du tänkt på att jag STÄNDIGT är hungrig? :D Möjlig orsak till mitt ständiga bloggande om hunger...



Ja, snart blir du stor din lilla jävel :D då måste du skjutsa runt mig överallt bara för att det är så synd om mig som fyller så sent, det vet du va? :D hah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback