he's so sweet

Klockan är nu 16.11 på julafton och jag har än så länge ätit upp en 200 grams chokladkaka, tre saffransbullar, kollat på två filmer, fått 398249028359374 sms med julhälsningar, haft lite ångest för att jag inte duschat än, ännu mer ångest för att jag inte städat mitt rum, målat naglarna och smörjt in mina händer med handcreme.
Konstruktivt.

Menmen, jag får väl ändå skicka en liten julhälsning till alla som hört av sig till mig, eftersom jag inte svarat på ett enda sms. Men det känns bra att ni tog er tid på självaste julafton att höra av er till lilla mig.

Fast inte så liten länge till, för idag är exakt 34 till min födelsedag.

Kommentarer
Postat av: 610

god jjul jag fyller år i typ 10 min till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback