T'is is the sound


Jag och Miss Alex utanför Superstar Boudoir.


Det känns så skönt att jag har så mycket att blicka fram emot. Jag har ganska många planer på g och det behöver jag. Särskilt efter en dag som denna. Jag vill bara att allting ska fungera för mina vänner, och gör alltid mitt bästa för att se till att det sker. Men ibland kan man inte påverka allting i den mån man skulle vilja. Särskilt inte när det beror på en tredje part som man inte alls förstår sig på.
Men då kan jag i alla fall se fram emot mina kommande planer. Det är inte långt kvar till 18-årsdagen för min del, och körkortet finns faktiskt inte alltför långt bort. Alex ska komma hit, och jag ser fram emot att visa henne alla de saker som jag är så stolt över här hemma, mina vänner ligger högst upp på den listan. Jag vet att jag ska åka till Estland i en vecka på utbyte, med en massa härliga människor. Vet också att det blir Belgien om inte alltför lång tid.
Tror nog att det är friheten som jag anar runt hörnet.

Kommentarer
Postat av: cattis

nejdu, den där tredje parten förstår vi oss verkligen inte på! glöm inte att du ska se fram emot CYPERN I TVÅ UNDERBARA VECKOR NÄSTA SOMMAR :D hihi, pusss och godnatt mitt hjärta! ringer när jag slutar jobba:)

2008-08-14 @ 00:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback