Ska vi älska...


 Jag är dålig. Jag uppdaterar aldrig. Tror inte att det gör någonting. Imorrn ska jag iaf färga håret igen. Sen tvätta det, som är min nya fetisch. Måste ha bort det gul/orangea. Vill ha blondt. Ska nog inte färga det hennarött nån mer gång. Men känner att det bara är det som fattas sen är jag igång. Nya block, ny kalender, ny hårfärg, gamla kläder men ny ork. Känner att jag vill ha nåt att göra. Gick med i elevrådet. Eller som representant för elevrådet i klassen då.
Är taggad till att resa också, kollade igenom Ukraina-bilder igår och idag. Måste få upp dom plus Englands-bilderna. Känner av någon konstig anledningen att jag behöver det. Nej, nu ska jag hänga min tvätt (<3, tvättning är min andra fetisch) och sen krypa till kojs. Morr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback