Oh yes, you're coming home with me!

Puss Emma, detta inlägg är tillägnat dig eftersom att du tyckte att jag uppdaterar för lite. Tack för att du fixade mina naglar ikväll. Och tack för att du erbjuder mig sovplats, men jag måste komma hem. Har saker att fixa.
Glöm aldrig bort hur bra du verkligen är, du är underbar, snygg, och ser jävligt het ut i vår present! Vore jag lagt åt det hållet skulle jag inte tveka, haha. Flumm visserligen, men du är verkligen en utav mina bästa vänner och du ska veta att jag alltid ställer upp för dig.
Hoppas du tycker om ditt inlägg nu:) <3

Kommentarer
Postat av: cattis

kunde inte sagt det bättre själv :) taggad för ett svettigt gympass på apalby? :D ring mig när du vaknat :)

2008-08-18 @ 11:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback