We are the lucky ones

Har precis blivit påmind om en låt, en sån där som man verkligen inte tröttnar på och som håller hur länge som helst. Jag älskar såna låtar, det är musik på riktigt liksom. Finns några stycker såna, här kommer en.
Bif Naked - Lucky



Nu är jag hemma hos Cattis med Petra, Emma och Matilda ska komma hit och vi ska käka mat och så. Ska blir riktigt mys.
Dagen har varit toppen förutom mitt ryggont. Och sen hetsade jag upp mig lite i onödan på matten, när vi diskuterade stämningen i klasssen nu idag. Men det har jag kommit över nu. Men det var om reskpekt och det finns få saker som jag har så mycket åsikter om. Räkna med ett inlägg senare. Förut skrev jag alltid av mig i krönikor i Grytlappen, men det kan jag inte göra längre....

Nu längtar jag till Ukraina, sommaren och hoppas på ett samtal om jobb:D

Kommentarer
Postat av: sixten

men du hade ju helt rätt om det du pratade om på matten! ska bli fett med ukraina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback