Oh it hurts

Sitter i skolan med Malin brevid mig.
Diskuterar novellen. Jag har inte börjat än, och den ska vara inne imorrn =)

Jag har blivit gammal. Jag har ålderskrämpor.
Jag har ont på samma ställen som min kära farmor. Problemet är bara att hon är typ 70 år äldre än mig.
Jag har ont i knäna, hon har ont i knäna.
Jag har ont i höften, hon har ont i höften.

Och just nu har jag ryggskott. Eller jag vet inte direkt, jag har inte haft det förut. Allting gick jättebra tills jag cyklat halvvägs. Då blev jag helt plötsligt 95 år och började se dåligt. Och sen ville jag äta gräddsås. Skämt åsido.
Men järnspikar vad jag fick ont i ryggen!
HAHA

När jag kom till skolan skulle jag upp för trappan. Jag tror att jag såg väldigt sammanbiten ut.
Får hoppas att det går över snart. Detta är verkligen inte kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback