Kom och lek en sommarlek

Just nu spelar Caesars på högsta volym och fönstret är uppe.
Var hemma från skolan, hade ont i magen osv i morse, och att bli mer sjuk är ingenting jag vill. Synd bara att jag skulle bli sjuk när det var så fint väder. Fick historian gjort iaf.

Var ute och fotade lite blommor och hunden fick hänga med. Har inte kollat igenom bilderna än, men nån ska väl ha blivit bra.
Har "lagt undan" en massa kläder på
Ellos.se . De har riktigt fina grejer och bäst av allt. Det är billigt :D HAHA

Kom att tänka på en sak, betyder bloggandet att man hänger ut sitt liv på internet och låter andra säga precis vad de tycker om en?
Finns kända bloggare som får så mycket negativ kritik och när man läser dom kommentarerna undrar man vad det är för människor som sitter bakom skärmen.
Men i och med bloggandet bjuder man in människor till sitt liv och vem som helst med tillgång till en dator kan kolla din blogg. Så lite får man väl tåla. Sen är ju alltid konstruktiv kritik ett plus, men knappst något man kan räkna med.
Sen måste jag erkänna att jag tycker alla bloggare har en skyldighet gentemot sina läsare. Att använda stor bokstav och punkt. Och sedan att man då och då trycker på enter så att det inte blir en lång uppsats utan stycken:)


Over 'for its started - Snälla ge mig sommar!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback