I'm leaving today

Utlovade inlägget kom inte.
Ska sluta lova saker i bloggen.
Skitsvårt att hålla.

Har i varje fall varit fett oplanerad vilket resulterat i att jag som åker till Ukraina om fyra timmer spenderat de sista timmarna med att packa.
Sen iväg och kommer hem nästa torsdag.
Men jag lovar inge bloggande under min utlandsvistelse. Hittar jag ett internetcafe är nog chanserna rätt stora att de inte har engleskt tagent bord.
PUSS
Och ha det bra alla hemma! Nu vet att jag finns på mobilen, bara ett sms iväg! Sköt om er<3

Kommentarer
Postat av: Petra

saknar dig älskling!

2008-04-21 @ 15:54:10
Postat av: fia

i miss you babe, fredag hos mig! i won't take no for an answer:)

2008-04-24 @ 17:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback