I let my freak flag fly

Dagen idag började på minus och har nu blivit ett stort jävla plus :D

Vaknade och var så där seg och trött som man bara kan vara när man har ett matteprov första lektionen. Det var ett tjock molntäcke och såg ut som om det var dimma. Efter att ha tryckt på snoozeknappen X antal gånger kom jag upp.
Dagen blev lite bättre när jag kom ut. Var tvungen att gå till Cyntis och hämta min cykel och sen cyklla till skolan. Men det var så skönt ute att det inte gjorde nåt.

När jag satt och gjorde matteprovet så började jag kallsvettas och det kändes som om jag hade feber. Men provet gick iaf bra och sen var det en rätt soft franskalektion.

Sen lunch med sydafrikanerna, dom var jättetrevliga och det var riktigt kul att snacka med dom. Dock pratade dom engelska med värsta brittiska uttalet, nåt jag verkligen inte väntat mig. Men jag fick snacka riktigt jävla mycket och jag var speedad efteråt.

Sen en uberrolig gympalektion. Volleyboll och stämningen var på topp. Efter en uppvärmning och lite passningsspel var det dags för match. För det första, jag sög inte. För det andra, jag sög inte.
Som avslutning blev det en ring och dans. Och Timbuktus Alla vill till himmelen spelades högt.
Evelina filmade allt så om hon lägger ut det så länkar jag.

Ikväll blir det antagligen Sigurd för att lyssna på spelning. Innan dess ska jag plugga och jag vill även hinna ner på stan. Fast jag tror att jag skiter i det. Blir ev. en kladdkaka dock.

Fick mig att dansa när jag slog på radion.
ROCK AWAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback