Different faces

Åh, något så sjukt trött i hela kroppen. Blev hårdkörning med styrkan på dansen, och jag som inte tränar alls längre, haha..
Skola idag, och sen sjukgymnasten. Fick lite roliga övningar som jag ska göra och halv tre var jag klar där. Jag och mamma tog en sväng förbi Hälla och jag köpte en scarf och en väska på HM.
Åkte tillbaka till skolan och pluggade lite, och sen ner på stan för att fika med Moa, Fia och Emma. Blev kaffe på Gränden och snack om Bounce Summercamp i sommar. Men jag och Moa satt med våra näsor i varsin bok eftersom vi båda behövde plugga...

Nu ska jag sätta mig och skriva klart mitt arbete. Fick iallafall besked att jag gått vidare på till den tredje intervjun, känns skönt.
Nu blir det inge dator och mycket plugg, varat med fotbollen...

Kommentarer
Postat av: Fia

Trevlig fika idag tycker jag :) Lycka till med din hemska historia!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback