SKAM&FRIENDS

Kollar på Vänner med syrran. Rachel frågade nyss om hon och Joshua och hon skulle gifta sig. Och jag satt med en kudde för ansiktet och tjöt. Jag klarar verkligen inte av när folk i tv gör bort sig. Det är helt sjukt egentligen, eftersom att jag kan göra bort mig hur mycket som helst och inte skämmas särskilt mycket efteråt. Jag undrar vad det beror på. Men det iaf slut nu. Och Rachel och Josh are over.

Idag har varit en rätt soft dag, jag hade inte hel dag idag, slutade vid tolv och drog med aless och frida till aros och käkade pizza.Mycket trevligt tjejer!
Sen åkte jag till Bella för att hämta min tröja. Men det slutade med att vi hade musik-gissningstävling med hennes systrar. En massa gamla låtar blev det. Och jag var bra, det förvånade mig. Haha, men jag var inte bäst. Men jag hade roligt iaf.
Två timmer senare drog jag till sjuklingen Cattis, snackade med henne ett tag, hämtade skor och sedan cyklade jag hem.
Väl innanför dörren kom jag och mamma överens om att åka och titta på tapeter till mitt rum. Hittade en som jag fastnade för. Hoppas det blir bra : )

Funderar på att söka jobb också. Men jag vet inte riktigt om jag klarar av det. Men det vore kul. Nu när jag inte dansar känns det som om jag har för mycket fritid nästan. Och sen är ju tanken på lite extra pengar också lockande...

Men vi får se, nu ska jag skriva lite på min engelska fan fiction text. Den ska visserligen inte vara inne förrän nästa vecka. Men det skadar ju inte att ha den klar redan innan. : )

Får se vad som händer i helgen, folk kan jättegärna höra av sig :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback