SEAN KINGSTON OCH SKOLAN

Hejhej!

Nu ska jag fan ta och skärpa mig när det kommer till bloggandet. Tycker det är hur kul som helst. Men ändå så blir det inte ofta som man loggar in. Vet inte varför.

Idag har varit en seg dag, körde en undvika en morgonhumörig syster- morgon i morse. Så när jag väl gick upp fick jag rätt bråttom. Men drog iväg mig till skolan ändå. Matte, som inte ens var matte utan svenskaprov. Sen hade vi mentorstid och fick oss en utskällning. Våra mentorer sa att vi hade en jättedålig stämning i klassen, att vi pratade alldeles för mycket och att vi inte respekterade varandra. Det fick mig att bli lite upprörd. Visst snackar vi, och då är det ju lätt att tro att vi inte har respekt för varandra. Men att säga att det är dålig stämning i klassen, det var att gå över gränsen. Sanningen är att vi nog har den bästa sammanhållningen bland ettorna på skolan. Kan ju dock inte veta säkert. Men vi enade oss iaf och kom överens. Det var bra :D LÄNGE LEVE SPEUR07!

Sen franska och sen åkte jag hem. Sov ett tag och drog sedan till spåret för lite orientering på gympan. Men det gick ju sådär. Hela klassen var där, men ingen lärare. Så efter 35 min drog vi. Vi kunde inte hitta henne helt enkelt. Åkte hem, sen pratade jag i telefon med Cyntis i två timmar ganska exakt. Jag har saknat våra pratstunder!

Nu ska jag plugga lite, samhällsprov nästa vecka. Och jag tänkte vara duktig och dela upp inlärandet lite. Får pausa sen när Theas äppelpaj är klar. Måste bara påpeka också att jag älskar Sean Kingstons röst! Beautiful girls spelas nu. Älska forever typ! :D

Byebye! // Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback