PLUGG, PLUGG OCH MERA PLUGG

Efter viss förvirring blev igår kväll en helt okej kväll. Jag och cyntis softade hemma hos henne, drog till konsum, träffade jakob en snabbis och sen kollade på Lilo och Stich hemma hos henne. :D

Dagen hittills har gått åt till att säga till alla att jag pluggar och sen ha ångest över att jag inte gör det. Men Så fort jag har skrivit det här blogginlägget så ska jag skriva min fan fiction grej på engelskan. Har visserlige tid imorrn, men det skulle kännas skönt att ha den gjort.
Blir hockey senare idag, ska bli kul. Har aldrig varit på hockey förut, fast det kanske är en sån grej man inte erkänner? Till exempel, har man inte sett Hitta Nemo, vilket jag inte hade förut. Då ska man inte erkänna det, för då blir man typ söndertrackad av alla sina ändå väldigt älskvärda polare. hahah, fast det var ju inte helt utan anledning dom trackade, filmen är ju grymt kul :D
Sen ikväll hoppas jag att jag ska träffa jakob. Det var änså ganska längesen. Tjugo minuter igår är liksom inte att umgås på riktigt, haha :)
Blev ingen handboll för mig och cattis idag. jag behövde plugga. Men vi trodde dessutom fel, vi tänkte åka till örebro, men det var i lindesberg. Så för att citera jakob : "Ni hade ju inte sett så mkt handboll om ni åkte dit." Sant.
Sen kanske jag ska sola också sen, jag har verkligen inte kunnat koncentrera mig när det kommit till pluggandet nu i veckan så jag bestämde mig för att belöna mig själv när jag gjort allt jag ska. Blir jag klar med allting som ska vara inne den här veckan idag, så solar jag idag eller imorrn.
Det kanske låter lite geeky, men det funkar ju iaf. Det är ju huvudsaken :D

Nu ska jag skriva min grejs, om inte pappa avbryter mig igen. Puss&Kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback