SOME WHERE OVER THE RAINBOW <3

är hemma ho petra nu :)
har suttit och kollat på en massa klipp på youtube och sen har jag raidat petras dator på gamla bilder :D
har väl inte varit så aktiv som man kan har önskat här på några dagar, men det har väl hänt en del kan man säga :P
om det ens är nån som läser den här bloggen ofta, haha :P
längre inlägg om det kommer kanske ikväll.
elr möjligtvis imorrn. det är verkligen så skönt att skriva ett inlägg om lite känsligare saker då&då.
även om ingen typ fattar vad man läser så är det som terapi att skriva av sig.
men jag ska vara socialnu, tror jag ;)
sen ikväll ska jag träffa sebbe :)

ciao!

ps, älska detta;
http://www.youtube.com/watch?v=2A2Jt4WOxN8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback