LÖRDAG/SÖNDAG?!

Idag är en sånhär segdag. Man känner att man borde göra något, men man har inte orken.
För mig är det typiska söndagar, men nej, inte den här helgen... Då blire på lördagen istället.
Kan ju bero på att det var Zebra igår.

Det var kul, förutom att mitt knä låste sig och gjorde jävligt ont ett tag efteråt. Men det är sånt som händer.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer än, jag har några olika valmöjligheter iallafall.

Sen imorrn tror jag att jag ska träna, ska dra med mig Fia till gymmet. Mucho najs:) fast hon vet inte om det än.
Sen ska jag också gratta löv, eftersom jag blivit lovad hundra spänn då:) Mamma vet hur man övertala mig att jobba.
Nej, nu måste jag verkligen städa mitt rum. Det ser ut som helsike därinne!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback