HÖSTLOV- LÖRDAG

Kvällen var igår väldigt lyckad, men dock aningen konstig.

Nu ska jag precis in i duschen och sen ner på stan. Jag ska träffa Fia och hennes kompis från Alingsås/Språkresa Malin. Det ska bli askul.
Sen ska jag eventuellt också träffa Sebbe.
Jag vill shoppa, och jag vill till Myrorna och fynda. Mycket saker för lite pengar är mitt motto idag.

Jag har kommit fram till något. Och det känns skönt att ha kommit till den insikten.
Folk gör konstiga saker, och beter sig konstigt, det är ingen nyhet för någon.
Det kan bero på olika saker, det vara lätt eller komplicerat.
Men, det spelar ingen roll hur illa någon uppför sig, det beror på hur man själv tolkar det.
Jag själv, reagerar oftast med irritation.
Men då gäller det att tänka efter, om vad som ligger bakom.
För allt negativa som man kände, kan faktiskt omvändas till någonting positivt.



Och mina vänner, jag vet inte vad jag skulle göra utan er. Ni är dom bästa som finns på den här planeten.
Om jag är deppig, då blir jag glad. Jag kan prata med er, ni är guldvärda. Jag kan inte säga hur mycket ni betyder för mig. ni är så otrolig viktiga. I vått och torrt ska jag aldrig släppa taget om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback