HÅLTIMME&DATOR

Nu har jag suttit här i fyrtio minuter. Och jag börjar bli rätt uttråkad.

Jag har haft hål sen tjugo i elva, men jag orkade inte åka hem. Pratade med läraren och frågade om inte jag kunde jobba hemma, men det fick jag inte. Men det är inget att tjura över.
Däremot undrar jag lite varför det inte finns några soffor på skolan.
Att jag har klarat mig hittills utan en är ett mirakel.

Har varit lite duktig och sorterat alla mina filer jag har på datorn här i skolan.
Hahah, man måste ju göra något för att få tiden att gå.
Efter skolan ska jag träffa mamma på stan en snabbis, sen hem och kratta typ.
Hahah, imorrn vet jag inte vad som händer.
Och på onsdag ska jag leka med Bella.

Nu ska jag gå och vara lite social med mina kära klasskamrater, om jag kan hitta nån. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback