FRIDAY I'M IN LOVE

Skolan är rätt rolig, men tar ut sig på helgen.
Kom hem från skolan vid kvart i fyra. Frös utav bara den pch gick och lade mig.
Sen blev jag väckt två timmar senare av mamma som på en gång ska veta vad jag ska ha att äta från Spicy.
Sen när maten väl kom upptäckte jag att det hade blivit förväxlat, och jag hade fått fel. Typiskt.

Tänkte bara ge en eloge till min underbara klass också. Jag blir aldrig riktigt klok på nån utav er och jag älskar det.
Kan erkänna att ibland på morgonen skulle det vara skönt att bara slippa, men det blir bara att pallra sig ur sängen.
Men det känns aldrig rikigt jävla ovärt att gå till skolan, och det är tack vare er.
Fick höra nu i veckan att jag alltid är så glad. Stämmer kanske inte alltid, men oftast ändå.
Och det beror verkligen inte på att jag döljer allt i skolan. Jag är hemsk på att dölja mina känslor.
Det är bara för att jag har så kul med alla hela tiden.
Jag ville bara att ni ska veta det.

Sen vill jag också säga till gamla klassen, I miss you guys.
Och blir det inte reunion snart kommer jag hoppa. Nejdå, men iaf tänka på det ;)

Sitter och lyssnar på The Cure just nu, Friday I'm in love. Därav titeln på inlägget.
Jag älskar The Cures musik. Har väl inte hört extremt mycket, men jag gillar allt jag hört so far.

Imorrn vet jag inte vad som händer. Skulle så gärna vilja åka till Göteborg, men jag klantade till mig såklart.
Missade bokningsdatumet och när jag hörde av mig så var alla bussarna fulla. Typiskt.
Men jag har bara mig själv att skylla.
Men det känns som om jag typ sviker alla, eftersom att jag pratat med så många och försökt övertala folk. Menmen, hoppas inte de blir sur. Jag tror inte det, Ida har ju med sig sin kompis Andrea och så.
Men det känns så typiskt mig. Fast det är ju bara att acceptera.

Det får bli nått annat imorrn. Är festsugen, men det blir säkert inte så. När det kommer till fest lever jag på mina vänner. Eftersom jag aldrig vet om något eller är bjuden, så jänger det alltid på mina kära vänner. Lite patetiskt kanske. Hahah, får väl se hur länge de orkar.

Nu ska jag kolla på Idol och städa. Vill kolla Peral Harbour och baka scones sen. Får se hur mycket av de nämda som blir av. Hahah

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback