.

Lyssnar på Lasse på p3 just nu.
Cattis är här, har varit här sen klockan tio i morse.
Vi har tagit det lugnt och jag har krattat löv.
Jag skulle ju ha gjort det förra helgen, men då hann jag inte med det.
Blev lovad hundra spänn om jag gjorde det.

Gårdagen spenderades först med Petra och Cattis hos Petra.
Vid åtta bestämde vi oss för att dra till Gryta.
Missade bussen såklart, och skulle sedan få skjuts av far min.
Men eftersom att vi var tre och han hade Thea och Josefin med sig i bilen kunde vi inte bli hämtade direkt.
Och det var ingen ide att vänta eftersom att nästa buss ändå skulle gå om tio minuter.
Konstigt vad tiden kan gå snabbt när man sitter vid en busshållplats.

När vi klev av på gryta så mötte Filip oss. Vi drog hem till mig.
Hörde av oss till Cyntis, men hon var trött. Och då var klockan ändå rätt mycket.
Sen kom Emma och lite senare David.

Vi bestämde oss för fest, men när vi kom dit var alla på väg därifrån.
Cattis och David drog, och några minuter senare drog jag och Ringen med.

Måste plugga lite grann idag också.
Ska filosofera lite med tror jag.
Det mår man bra av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback