TORSDAG

Igår var roligt.
Fotade på gården först och drog vidare på fest.
Helt okej den stunden.

Sen drog jag och Petra hem till mig.
En vas blåste ner och vi sov.

Idag skulle jag egentligen på Arosfortet.
Men det var svindyrt, så det orkade vi inte.
Det blir en fika på stan istället.
Inte fy skam det heller.

Nu är klockan tio i ett.
Klockan två ska jag vara nere på stan.
Jag har så himla svårt med tider.
Uppskattning över huvudtaget är absolut inte min starka sida.
Kanske när det kommer till tid.
Då brukar det funka. Ibland.
Men om någon frågar hur många vi är,
eller hur långt det är till ett visst ställe.
Och jag ska uppskatta.
Det brukar bli ganska felaktigt.

Nu ska jag springa.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback