TISDAG

Om en minut ska jag börja med mitt historiaarbete.
Inte kul.
Imorrn blir en soft dag.
Matte vid nio, sen språk.
Lunch, och sen ett boxpass som jag hoppas blir förjävligt.
Jag saknar träningsglädjen.

Sen träffa Emma :)
Inget lata sig imorgon heller.
Inte som idag.
Kom hem, åt en clementin och sov.
Sov till klockan halv åtta, käkade mat.
Och nu sitter jag här...
Och så återkommer jag till självdisiplingrejen i det förra inlägget.

Al Gores film var bra, men så amerikaniserad elr hur jag nu ska beskriva det.
Han tog väl i lite väl mycket på vissa punkter, men jag är inte så särskilt insatt, så jag ska inte säga så mycket.
Men det är väl ändå bra, jag tycker att han gott och väl akn överreagera lite för att få amerikanarna att inse vad de gör.De står ju trots allt för jävligt mycket av koldioxidutsläppen.

Och, lyssna på detta, jag har börjar tagit tag i min själv lite. Fick ett erbjudande förra veckan om att blir danslärare, vilket jag nappade på. Jag vet inte alls så mycket om det än, men jag hoppas att det blir av!

Nu drog jag över igen, bra Klara!
Nu ska jag fanemig göra den där jävla skituppsatsen!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback