TISDAG

Jag erkänner, haft ett litet uppbehåll på ett par dar nu.
Idag har jag gått i skolan och städat.
Om en&halv timma kommer det en ukrainsk kille till centralen som ska bo hos mig i en vecka.
Det ska bli kul.
Men det är rätt pirrigt också.
Han är liksom 93:a. Tänk om vi inte kommer ha nåt att snacka om.
Får väl lämna över honom till syrran då.

Han ska sova på mitt rum.
Så jag har städat det.
Pappa var skitpetig med damningen och jag är aningen trött på honom just nu.
Det var meningen att jag skulle städa i helgen.
Men det dök upp roligare saker.
Och igår, men då råkade jag prata med Julia i telefon lite för länge.
HAHA.

Nu ska jag fixa lite i detta rum,
där jag kommer att tillbringa mina nätter i en vecka framåt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback