ONSDAG

Ukrainaren som bor här är helt ok.
Men jag kan inte direkt säga att vi går ihop.
Men det funkar.
Jag är upptagen nästan hela veckan, måste se till att de trivs.

Idag var vi på stan, och de käkade Donken.
Sen var jag på en föreläsning med Petra.
Det var Lasse Gustavsson som pratade.
Ni vet nog vem det är.
Brandmannen som var med om en explosion och fick svåra brännskador.
Annars, googla honom.
Det var intressant att lyssna på, men det gav inga "aha"- upplevelser.
Men det var absolut värt det.

Imorgon ska vårt ukrainska besök vara med oss hela dagen i skolan.
Hoppas de lär sig engelska snabbt.
Jag&Frida tyckte att Arosfortet lät som en bra ide först.
Men sen påpekade Jakob att det kommer bli jättesvårt eftersom de varken pratar svenska eller engelska bra
Så det blir nog att ta dom till Biljardsalongen istället.

Nu är klockan tjugo över elva och jag ska sova.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback