FREDAG

OBS! det snöar.

jag tror nästan att jag har blivit modeintresserad.
Jag slukar mode för tillfället.
Hela kvällen har gått ut på att kolla på kläder.
Att googla märken som finns på Barkarby erkänner jag med...

Jag längtar så desperat efter jobb. Det är inte klokt.
Jag hopppas verkligen det kommer snart.
Men jag vet att det inte alltid går som på räls.
Man får ha tålamod och försöka utnyttja alla eventuella kontakter.

Dagen har spenderats med av umgås med Cyntis och bära en massa tunga saker.
Jag hjälpt henne när hon skulle rigga inför en spelning.
Sen stack jag hem.
Orkade inte göra något.
Blev extremt fikasugen vid halv tio-tiden.
Det ersattes kvart över med ett shoppingbegär som sitter i än.

Hoppas mamma kommer snart.
Hon och vovven har varit på Gotland sen i tisdags.
Hon borde komma hem när som helst.



I do really think it's a shame. You acting like that.
It's not you. I know, hopefully you too.
Well, maybe this is all for the best.
Cause right now, I have nothing to benefit from you.
Not when it's like this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback