WELCOME TO THE EXCITING WORLD OF BLOGGNING

pratade nmed petra i morse. tipsade henne om att fioxa en blogg så att man kan hålla koll på henne och emma i kalifornien utan att det kostar en massa money. såg att hon hade tagit mit råd, (kan man ens säga så på svenska?!) Kul.

Ska snart hoppa in i duschen och ska sen damsuga på mitt rum. Ikväll ska jag träffa Sofie ett tag, får se vad vi gör. men det var så himla längesen nu. Sen kommer vi ju inte ses på hur länge som helst verkligen. Jag åker först till Åland, sen Frankrike, och i samma veva som jag komemr hem från frankrike åker hon till England.

Morgondagen ska spenderas med Emma och cattis ett par timmar på stan. Och sen med pojkvännen som åker iväg på tisdag. Spanien två veckor för hans del. men han hinner inte komma hem förrän jag åker tuill Frankrike. Så fyra veckor och fyra dar utan varann. Jag förstår inte hur jag ska palla.

Åker till Åland på onsdag,  ska väl hinna träffa lite folk innan det. resten får jag träffa dom tre dagarna mellan åland och frankrike. Shiet vad stressigt. Men klart att man vill träffa alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback