SÖNDAG, MÅNDAG, TISDAG

fyra veckor & två dagar,

Var med Sofie i söndags, sen träffade vi killarna och drog till Ica för att köpa glass. Sen sov Jakob hos mig. När vi vakmnade käkade vi frukost, sen fick han vänta väldigt länge på mig tills jag hade duschat och allt. Då åkte vi hem till honom och stekte köttbullar och kokade makaoner. Sen kom Emma och hennes mor och hämtade upp mig och vi drog till stan. Kom hem runt halv fem sov en stund och hämtade sedan min cykel och sen käkade vi glass. Sen drog jag hem och han ner på stan för att käka med killarna och för att säga hejdå till Pedro som dom inte hinner träffa eftersom de drar till Spanien och han är inte hemma när dom kommer hem.
Sen kom Cattis förbi och vi drog till IP och kollade GIF-VIK. Sen åkte jag hem till Jakob än en gång. Där skrattde jag riktigt mycket med honom och Pedro. Så jäkla kul. Sen drog vi ut och mötte Gustav och drog hem till mig för att jag skulle käka. Sen kom Jesper förbi och jag skrattade lite till.
Nästa stopp fick bli Pedros garageuppfart. Där jag satt ett tag eftersom att jag inte orkade stå upp. Det är nåt mellan mig och att sitta på marken. Se sa vi hejdå till Pedro och jag och Jakob drog hem till honom och mös.
Jag kan verkligen inte fatta att vi två inte kommer att ses på en månad.
Vid halv två stack jag och Cattis hem till mig och sov.

Dagen idag har spenderats ute i solen i bikini. Vid halv två blev det en promenad till Ica för att köpa frukt och jordgubbar. Sen drog cattis och nån timma senare kom Petra. Sen runt halv sju dök Emma, Sara och Madde upp. Då gick vi ut och sen joinade Cattis oss igen. Vi skrattade och hade kul. Var väl en hejdå Emma&Petra-kväll idag. Dom åker till Kalifornien inatt :) fyra veckor, fan vad kul dom kommer ha!
Sen gick en del av oss till Emma, jag för att låna hennesOC-box. Cyntis joinade oss också. Sen åkte jag hem och kom precis i tid för Morden i Midsomer. SOMMARHÖJDPUNKT

Imorrn vet jag inte vad som händer, mamma och Thea skulle egentligen åkt till Gotland, men bilen strular tydligen. Och jag ska inte till Åland, men jag drar nog till Josefins stuga nån dag istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback