REHAB

Amy Winehouse - Rehab, bäst på länge!


Sitter här och segar, inte ovanligt nu den senaste veckan. Sen skolan slutade har mitt liv helt och hållet stannat av. jag fattar inte. jag ligger och sover hela dagarna. Det är helt sjukt. Och det är segt. Nu har det gått en vecka och jag har inte gjort ett skit. Förut hade jag liksom svårt att hinna med allt.

Menmen, igår på dagen var jag iallafall duktig nog att städa på mitt rum. Jag trokade tuill och med golvet, vilket, för mig, är extremt ovanligt. Sen på kvällen åkte jag hem till Jakob som nu var hemma från Skåne. Vi kollade på nån film som var sådär halvbra...
Sen åkte jag väl hem någon gång efter tio.

Vaknade i morse av att syrran ville diskutera kuddar med mig även om jag låg och sov. så jag lackade sönder på henne och blev väldigt förvånad när jag upptäckte att klockan var nio och hon var uppe. Men sen när jag gick upp var hon inte hemma. Skulle tydligen till en kompis stuga härnånstans i trakten. Så henne ser man inte förrän på onsdag.

Nej, nu ska jag ringa och se om nån är intresserad av att gå och och gå. Vanligtvis skulle jag ringa Hanna, men idag åker hon till England. Och Fia åkte i lördags. Pratade med henne igår, hon hade tydligen hamnade på det underbaraste stället på jorden. Fan, jag vill också åka till England!

FRANKRIKE 6/7-2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback