MARSIPANCHOKLAD



Sov ingenting inatt, kankse två timmar sammanlagt. Kunde verkligen inte sova. Så jag underhöll mig själv med kameran. Sen gick jag och the pojkvännen upp och åt frukost vid halv tio. sen vid tio slocknade jag. Sov några timmar, hur skönt som helst.

Sen stan med mamma, köpte skor och bikini. Skulle fixa bankkort också, jag hade sönder mitt förra. Men vi kom precis när dom stängde. Så det blev stan. Hittade en jättesöt tunika på Lindex, det ska nog få bli midsommar kläder. Midsommar ska för övrigt spenderas med familjen+ mormor& ronny i deras stuga ute i skogen. det jag faktiskt inte bli kul.

Kollar på Jay Leno och äter choklad som pappa har fått av någon. Morgondagen ska spendeas på stan, en stund med Catharina och sen med jakob :)

nu ska jag gå och lägga mig i min säng och kolla.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback